مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-16پزشكي

همراهی 150  پزشک جهادی در ارائه خدمات به مددجویان بیرجندی


 گروه جهادی درمانی الکفیل که این روزها مهمان بیرجندی ها هستند با همراهی 150  پزشک جهادی در خدمات دهی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان سر از پا نمی شناسند.

- ایسنا/خراسان جنوبی  گروه جهادی درمانی الکفیل که این روزها مهمان بیرجندی ها هستند با همراهی 150  پزشک جهادی در خدمات دهی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان سر از پا نمی شناسند.

این روزها سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با تبدیل به کلینیک تخصصی دندانپزشکی و سایر خدمات پزشکی برای خدمات رسانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد حال و هوای دیگری به خود گرفته است و حضور جهادی ها در این سالن غوغا به پا کرده؛ هر فردی که وارد می شود کارش بی پاسخ نمی ماند و پزشکان جهادگر برای خدمت رسانی به آن ها سر از پا نمی شناسند و همین است که نام قرارگاه جهادی الکفیل زبان به زبان چرخیده است.

آنان قلب های شان برای مردم می تپد تا با کاهش آلام و دردها چتر مهربانی را بر سر مردمی که در سخت ترین شرایط ممکن هستند، بگسترانند.

با این که چند روزی تا ولادت حضرت زینب(س) باقی مانده با عشق به این بانوی بزرگوار و مقام معظم رهبری فعالیتشان را شروع کردند و می روند تا با خدماتشان لبخند بر لبان محرومان نقش ببندد لذا برای همین است که در دل ها جا دارند و دعاهای خیر مردمی که شاید سال هاست کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی 150  پزشک جهادی در ارائه خدمات به مددجویان بیرجندی

همراهی 150  پزشک جهادی در ارائه خدمات به مددجویان بیرجندی